nuffnang

Thursday, October 7, 2010

Salam pengenalan

First time aku tulis blog ni. Bukan ape teringin gak nak wat blog, pasal tgk membe2 ramai gak yg ade. Ade ape la sgt ngn blog ni ye? sampai ramai org yg jdi pnulisnye(skrg trmsuk la aq yg jdi 1 drpd jutaan penulis blog)...pendapat aku la(pendapat korang xtau la camne), blog ni lebih kurang cam diari je cume ia dlm bntuk media elektronik. Yang aku suke pasal blog ni kite ley tau karakter seseorg pnulis ni. Stiap insan di muka bumi ni berlainan karakternya. Bosan la klu smua org same je fiilnya. Allah maha adil dan bijaksana, maka berbagai-bagai habit manusia ley kite usher utk kite renungi dan hayati. Zaman skrang makin canggih, org jual brg guna blog pon da jdi bnda biase. Xde ape yg plik da. Blog ni jugak mengajar pnulisnya jdi kreatif dlm penulisan. Igt sng ke nk wat pnulisan. klu xde idea payah doe. klu la aq tau sjk zaman skolah dlu psl pnulisan blog ni dah lame spm bm aku A dah(blog lebey kurang cam wat latihan karangan je, agk kat skolah malas nak wat latihan klu tulis blog da kire ok da jdi cam latihan),haha. haha itu jela salam pekenalan saya utk anda smua. klu ad silap dan salah mnx diampunkan dan ajarlah saya yang kurang ilmu pgthuan.

No comments:

Post a Comment